Aliansei jauna vizuālā identitāte – logo tās pirmais vēstnesis

Latvijas Pilsoniskā alianse savā 15. jubilejas gadā ieguvusi jaunu vizuālo identitāti, un turpmāk Aliansi varēs pazīt pēc stilizēta “A” burta. Tas simbolizē gan “Aliansi”, gan A kā pirmo burtu sarakstā jeb līderi, gan vizualizē jumta organizācijas būtību.

Alianses jaunajai grafiskajai identitātei izvēlēti karaliski violetie un stabilitāti raksturojošie pelēkie toņi. Violetā krāsa simbolizē līdzsvaru, ietekmi, cieņu, gudrību, intuīciju, izcilību un atbildību. Savukārt, pelēkā – drošību, uzticamību, izturību, kvalitāti, inteliģenci, nosvērtību un profesionalitāti. Šīs krāsas atspoguļo Alianses stratēģisko mērķi – būt vadošai organizācijai, kas īsteno kvalitatīvu dialogu ar publisko pārvaldi un citiem lēmumu pieņēmējiem, veido labvēlīgu vidi stiprai, aktīvai un zinošai pilsoniskajai sabiedrībai pašvaldību, nacionālā un starptautiskā līmenī.

Plānots, ka vizuālās identitātes ieviešana noritēs pakāpeniski. Logo un krāsu izvēle ir pirmais solis, kam sekos mājas lapas, sociālo tīklu, kā arī citu materiālu un dokumentāciju pārtapšana jaunā izskatā.

Latvijas Pilsoniskā alianse ir NVO jumta organizācija. Tā ir neatkarīga bezpeļņas nevalstiskā organizācija – biedrība, kuras mērķis ir stiprināt pilsonisko sabiedrību Latvijā, atbalstot Latvijas nevalstisko organizāciju kopējās intereses un veidojot labvēlīgu vidi biedrību un nodibinājumu darbībai. Latvijas Pilsoniskā alianse apvieno 127 biedrus, kas kopumā sastāda aptuveni 70 000 privātpersonas.

Organizācijas misija ir pārstāvēt pilsoniskās sabiedrības, tai skaitā biedrību un nodibinājumu kopējās intereses, kas balstītas uz demokrātijas pamatbrīvībām un cilvēktiesībām.

Organizācijas vīzija: Latvijas Pilsoniskā alianse ir vadošā organizācija, kas īsteno kvalitatīvu dialogu ar publisko pārvaldi un citiem lēmumu pieņēmējiem, veido labvēlīgu vidi stiprai, aktīvai un zinošai pilsoniskajai sabiedrībai pašvaldību, nacionālā un starptautiskā līmenī.

Iesaki šo rakstu citiem!

Pievienot komentāru